יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

וילונות רומאים

קישורים ממומנים

אחד הוילונות המרשימים ביותר מבין סוגי הוילונות הם הוילונות הרומאים. הוילון הרומאי נותן תחושה של יוקרה ויוצר אוירה אקסקלוסיבית וניתן למצוא אותו בהרבה סלונים בבית.

צורתם של הוילונות הרומאים היא די קלה לזיהוי. צורתו הבסיסית מורכבת מקיפולים רחבים או צרים (בהתאם לבחירתכם) בצורת מלבנים לרוחבו של הוילון. מכיוון שהאסתטיקה בוילון הרומאי כה מודגשת, חשוב ביותר שתפירתו תהיה מדוייקת ביותר. בד"כ, וילונות רומאים מגיעים עם מנגנון של שרשרת שכאשר מושכים אותה היא מעלה/מורידה את הוילון.

המקום הנפוץ ביותר שמשמש הוילון הרומאי הוא כוילון לסלון. זאת משום שצורתו הסטנדרטית של הוילון מתאימה לחלונות גדולים במיוחד שנמצאים בדרך כלל בסלון. ברוב החנויות המובחרות לוילונות תוכלו לבחור סוגים שונים של בדים לוילונות הרומאים החל מבדים שקופים או שקופים למחצה שנותנים לאור לעבור דרכם ועד בדים כהים להצללה שלמה בבית.

סוגים של וילונות רומאים:

וילונות רומאים רכים - הוילון הרומאי הרך נתפר עם חוטים לרוחב הוילון כך שכאשר הוא מקופל למחצה נוצרים כפלים שנשפכים הין החוטים ויוצרים תחושה גלית ונעימה. בד"כ וילון זה עשוי מבדים כמו פשתן, משי, כותנה ובדים נוספים.

וילונות רומאים חשמליים
- שילוב של מנגנון עם מנוע חשמלי ושלט בתוך הוילון הרומאי כך שלא תצטרכו אפילו לקום מהספה כדי להרים או להוריד את הוילון.

דגם אוסטרי - חנות הוילונות "אורגון" למשל, מציעה דגם של וילון רומאי הנקרא "דגם אוסטרי" או "דגם בלון" שזה למעשה תפירה מיוחדת של הוילון הרומאי ע"י יצירת קפלים גדולים ומודגשים ליצירת מראה יוקרתי עוד יותר.

כמה עולים וילונות רומאים?

מחירי הוילונות הרומאים מתחילים בממוצע ב-150 ש"ח בחנויות הפשוטות ויכולים להגיע להרבה יותר בחנויות מותג ואצל מעצבי וילונות.

עוד בפורטל הוילונות:
וילונות ונציאנים
איפה אפשר לקנות וילונות ונציאנים?

רשומות פופולריות