יום שני, 28 בספטמבר 2009

מה חשוב לדעת לפני שקונים וילונות לבית?

קישורים ממומנים

לוילונות יש שני תפקידים מאוד מרכזיים בבית - עיצוב ופרקטיות. בואו נאמר שברוב המקרים העיצוב הוא החלק היותר חשוב בוילון מכיוון שאם היינו חושבים רק על משהו פרקטי ויעיל שיעזור לנו להסתיר את קרני השמש היינו קונים בד שחור על החלון וגומרים עניין אבל כמובן שלא נעשה זאת.

מכיוון שאנו רוצים וילון שלא יכער את הבית אלא להיפך, אפילו ישפר את המראה ויהיה חלק מעיצוב הפנים של הבית, אנו מגיעים לוילונות שאמורים גם לספק לנו מסתור וצל מהשמש וגם "רהיט" נוסף ויפה לבית.

ישנם המון סוגים שונים של וילונות : וילונות רומאים, וילונות תריס, וילונות גלילה, וילונות חשמליים ועוד הרבה סוגים שבכולם אנו נדבר ונסקר בפורטל הוילונות במשך הזמן. מכיוון שכרגע אנו מדברים באופן כללי על וילונות לבית חשוב לנו לציין רק כמה דברים שחשוב לדעת לפני שקונים וילון:
  • כל סוג של וילון או כל סוג של בד מקנה סוג שונה של הצללה לכן כדאי לבדוק את מידת העובי של הבד ועדיף מול האור כדי שתוכלו לדעת עד כמה הוילון הוא אוטם את האור.
  • איכות הבד היא חשובה ביותר. בעיקרון, ככל שתשקיעו יותר בתקציב הוילון כך תקבלו וילון איכותי יותר (למרות שבוילונות מעוצבים למשל לפעמים המחיר הגבוה יהיה דווקא על העיצוב ולא על הבד). לכן חשוב לבדוק היטב את החנות וילונות שאתם קונים בה ולנסות למצוא המלצות מידידים לפני שקונים.

רשומות פופולריות